Lil Uzi Vert – Diamond Necklace

Lil Uzi Vert - Diamond Necklace

Lil Uzi Vert – Diamond Necklace



Official Audio (Ft. William Ashton) | follow @liluzivert | Remember to SUBSCRIBE now for the hottest music daily! business / copyright issues please contact to receive immediate response

-Video Upload powered by

source

Share this post

Comments (34)

  • Barracuda Reply

    This is hard

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • PURPLEAMV† Reply

    Uhh

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • 999 AngelWazHere Reply

    2:26 this nigga was never heard of 💀😭😭

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • sowavvy uzi Reply

    Look at me brand new wit the swag

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • whoiswdgaf Reply

    hard skrt 222

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • BugattiBeezy Reply

    is dat big sean?

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Vetti Reply

    ion care if this old or not , still flames , Uzi went off on the hook

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Dominic Reply

    This came out a year ago! Time flies

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Strvhggle United Reply

    this shit old

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • T Hyatt Reply

    I got real happy when I thought it was big Sean but then I said wayament….

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Too Tru Reply

    WHO SAID UZI CANT RAP

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Chris 423 Reply

    Lame he could do better

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Da Almighty Reply

    Old

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Bryan Renteria Reply

    Real uzi fans would notice his flows different than his flow today

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • 2 nifty Reply

    If luv is rage is a mixtape so how can luv is rage 2 be an album?

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • 4eva Cre8 Reply

    Other nigga sounded like big Sean when he 1st started rapping

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Keelo With The Steelo Reply

    Who produced this??

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Legit Almighty Reply

    shit old asf

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Cloud Picture Company Reply

    MUCH LOVE TO LIL UZI VERT …guys i'm a little video maker if u like i have already uploaded my first music video of BABY WIPE by Ski Mask if u want check it ou THANKS GUYS LOVE YOU ALL beacuse this is my dream i hope one day to became a professional videomaker and make a video with ski mask, lil pump, xxx and a lot of other rappers <3

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Quintin oliver Reply

    Sucks u couldn't make it to veld u still dope tho 🙏🏻

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • GoldenReignTV Reply

    Shiid old asf

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • G T B S G Reply

    We basically heard the whole album by now smh lmfaooo AMA know EVERY WORD ON THAT SHIT BY TIME IT RELEASE!

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Cassy King Reply

    Here before hits million👊

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Malik Reply

    🔥🔥

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • George Miller Reply

    Niggas in the comments being like "here before a million" shut the fuck up y'all fake as fuck this shit old, fuck as hyper beasts sucking on everyone's dick

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Kydio Reply

    Ain't gonna be wearing no more diamond necklaces until he drops LUV is Rage 2 🤦🏾‍♂️

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • DeAngelo Jones Reply

    This old ass song lol

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Lertnom Yek Reply

    This shit oldddd still fire tho ⚡️

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • xXmomofanXx Reply

    Damn. Just damn

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • wacked Reply

    💁🏼‍♂️

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Sonny 💚 Reply

    Flames. 🔥

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • dessyy Reply

    This William aston song

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Kid Ice Reply

    This came out a year ago it is by William Aston ft lil uzi vert

    September 20, 2018 at 9:19 pm
  • Johnathan Mcintosh Reply

    no ones even gonna care when he drops luv is rage 2 now

    September 20, 2018 at 9:19 pm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


We are re-imagining our site :) Please bear with us. Thank you. Dismiss

0

Your Cart